| ردیف | سال | فصل | تولید ناخالص |
|---|---|---|---|
| 1 | 1390 | 1 | 224766 |
| 2 | 1390 | 2 | 204865 |
| 3 | 1390 | 3 | 118014 |
| 4 | 1390 | 4 | -80632 |
| 5 | 1391 | 1 | 200410 |
| 6 | 1391 | 2 | 248453 |
| 7 | 1391 | 3 | 177382 |
| 8 | 1391 | 4 | -704 |
| 9 | 1392 | 1 | 127396 |
| 10 | 1392 | 2 | 478254 |
| 11 | 1392 | 3 | 340384 |
| 12 | 1392 | 4 | 57598 |
| 13 | 1393 | 1 | 435559 |
| 14 | 1393 | 2 | 603222 |
| 15 | 1393 | 3 | 229406 |
| 16 | 1393 | 4 | 72198 |
| 17 | 1394 | 1 | 316956 |
| 18 | 1394 | 2 | 550749 |
| 19 | 1394 | 3 | 105319 |
| 20 | 1394 | 4 | -54976 |
| 21 | 1395 | 1 | 291635 |
| 22 | 1395 | 2 | 577372 |
| 23 | 1395 | 3 | 492766 |
| 24 | 1395 | 4 | -49206 |
| 25 | 1396 | 1 | 419632 |
| 26 | 1396 | 2 | 937507 |
| 27 | 1396 | 3 | 556955 |
| 28 | 1396 | 4 | 139621 |
| 29 | 1397 | 1 | 514212 |
| 30 | 1397 | 2 | 1119088 |
| 31 | 1397 | 3 | 674794 |
| 32 | 1397 | 4 | -167719 |
| 33 | 1398 | 1 | 863904 |
| 34 | 1398 | 2 | 1762405 |
| 35 | 1398 | 3 | 1056559 |
| 36 | 1398 | 4 | 747214 |
| 37 | 1399 | 1 | 1047385 |
| 38 | 1399 | 2 | 2572058 |
| 39 | 1399 | 3 | 2070066 |
| 40 | 1399 | 4 | 747595 |
| 41 | 1400 | 1 | 2378911 |
| 42 | 1400 | 2 | 3929500 |
| 43 | 1400 | 3 | 3430604 |
| 44 | 1400 | 4 | -77006 |
| 45 | 1401 | 1 | 3952404 |
| 46 | 1401 | 2 | 8425351 |
| 47 | 1401 | 3 | 3744486 |
| 48 | 1401 | 4 | -233878 |
| 49 | 1402 | 1 | 5144584 |
| 50 | 1402 | 2 | 10379003 |
| 51 | 1402 | 3 | 6241538 |
| 52 | 1402 | 4 | -2049469 |
این داشبورد تحلیلی جامع از هزینه ناخالص داخلی (GDP) بر اساس اقلام هزینه نهایی به قیمتهای جاری ارائه میدهد. دادهها به قیمتهای جاری و بر حسب میلیارد ریال محاسبه شدهاند. اعداد نمایش داده شده در جداول به فصول مختلف سال تقسیمبندی شدهاند؛ که در آن، 1 برای بهار، 2 برای تابستان، 3 برای پاییز، و 4 برای زمستان است. بر اساس تحقیقات ما بیشترین میزان هزینه ناخالص داخلی در بخش تغيير در موجودی انبار و اشتباهات آماری مربوط به فصل تابستان سال 1402 با مقدار 10,379,003 میباشد.
کاربردها:
این داشبورد اطلاعاتی کلیدی و استراتژیک را در اختیار تصمیمگیران در وزارتخانهها، سازمانهای دولتی، بانکها، موسسات مالی، و نهادهای نظارتی قرار میدهد، که برای هدایت تصمیمات اقتصادی و تنظیم سیاستها ضروری است. تحلیلگران اقتصادی و سرمایهگذاران نیز میتوانند از این دادهها برای دقیقتر بررسی کردن روندهای اقتصادی و برنامهریزی سرمایهگذاریهای آتی استفاده کنند. این امکانات به آنها کمک میکند تا با دید بازتری به پیشبینی تغییرات بازار و ارزیابی فرصتهای سرمایهگذاری بپردازند.
مزایای استفاده از این دادهها: