| ردیف | سال | فصل | تولید ناخالص |
|---|---|---|---|
| 1 | 1390 | 1 | 459904 |
| 2 | 1390 | 2 | 468679 |
| 3 | 1390 | 3 | 463892 |
| 4 | 1390 | 4 | 473420 |
| 5 | 1391 | 1 | 420194 |
| 6 | 1391 | 2 | 430047 |
| 7 | 1391 | 3 | 405686 |
| 8 | 1391 | 4 | 454002 |
| 9 | 1392 | 1 | 403498 |
| 10 | 1392 | 2 | 437037 |
| 11 | 1392 | 3 | 412573 |
| 12 | 1392 | 4 | 416016 |
| 13 | 1393 | 1 | 389326 |
| 14 | 1393 | 2 | 424372 |
| 15 | 1393 | 3 | 412142 |
| 16 | 1393 | 4 | 425532 |
| 17 | 1394 | 1 | 380109 |
| 18 | 1394 | 2 | 377752 |
| 19 | 1394 | 3 | 381168 |
| 20 | 1394 | 4 | 416396 |
| 21 | 1395 | 1 | 360489 |
| 22 | 1395 | 2 | 403200 |
| 23 | 1395 | 3 | 408477 |
| 24 | 1395 | 4 | 453234 |
| 25 | 1396 | 1 | 410607 |
| 26 | 1396 | 2 | 421854 |
| 27 | 1396 | 3 | 409411 |
| 28 | 1396 | 4 | 436556 |
| 29 | 1397 | 1 | 394097 |
| 30 | 1397 | 2 | 410924 |
| 31 | 1397 | 3 | 368568 |
| 32 | 1397 | 4 | 421411 |
| 33 | 1398 | 1 | 380566 |
| 34 | 1398 | 2 | 392738 |
| 35 | 1398 | 3 | 389683 |
| 36 | 1398 | 4 | 381711 |
| 37 | 1399 | 1 | 396398 |
| 38 | 1399 | 2 | 400285 |
| 39 | 1399 | 3 | 406466 |
| 40 | 1399 | 4 | 407842 |
| 41 | 1400 | 1 | 414474 |
| 42 | 1400 | 2 | 401384 |
| 43 | 1400 | 3 | 426951 |
| 44 | 1400 | 4 | 427676 |
| 45 | 1401 | 1 | 429132 |
| 46 | 1401 | 2 | 432500 |
| 47 | 1401 | 3 | 459799 |
| 48 | 1401 | 4 | 470618 |
| 49 | 1402 | 1 | 445817 |
| 50 | 1402 | 2 | 443065 |
| 51 | 1402 | 3 | 471821 |
| 52 | 1402 | 4 | 480841 |
این داشبورد تحلیلی جامع از تولید ناخالص داخلی (GDP) بر اساس فعالیتهای اقتصادی مختلف در بازه زمانی 1390 تا 1402 را فراهم میآورد. دادهها به قیمتهای ثابت سال 1395 و بر حسب میلیارد ریال محاسبه شدهاند. اعداد نمایش داده شده در جداول به فصول مختلف سال تقسیمبندی شدهاند؛ که در آن، 1 برای بهار، 2 برای تابستان، 3 برای پاییز، و 4 برای زمستان است. بر اساس تحقیقات ما بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی در بخش عمده فروشی، خرده فروشی و تعمیر وسایل نقلیه موتوری و موتور سیکلت مربوط به فصل زمستان سال 1402 با مقدار 480,841 میباشد.
کاربردها:
این داشبورد اطلاعاتی کلیدی و استراتژیک را در اختیار تصمیمگیران در وزارتخانهها، سازمانهای دولتی، بانکها، موسسات مالی، و نهادهای نظارتی قرار میدهد، که برای هدایت تصمیمات اقتصادی و تنظیم سیاستها ضروری است. تحلیلگران اقتصادی و سرمایهگذاران نیز میتوانند از این دادهها برای دقیقتر بررسی کردن روندهای اقتصادی و برنامهریزی سرمایهگذاریهای آتی استفاده کنند. این امکانات به آنها کمک میکند تا با دید بازتری به پیشبینی تغییرات بازار و ارزیابی فرصتهای سرمایهگذاری بپردازند.
مزایای استفاده از این دادهها: